Projekt

Fra DONG til Ørsted

Navneskift, website, ny identitet & digital toolbox til medarbejdere og partnere.

Projekt

DAN-FORM Rebranding

Rebranding og fuld makeover af ældre image. Konceptoptimering. Web, SoMe og salgskanaler.

Projekt

WEIRDWALKS Web & branding

Nyt website og konceptoptimering

previous arrow
next arrow
Slider

Kunder & referencer

Jeg har arbejdet med disse brands inden for områderne: BrandstrategiWebdesignMarkedsføring – Konceptudvikling – Projektledelse – Salg

Eksempler på cases

DONG – Projektledelse på en koncentreret timeline, af et transferwebsite – orsted.com, på 6 sprog til global rebrand launch. Gik on air i samme sekund som navnet ØRSTED blev afsløret i verdenspressen.

ØRSTED – Projektledede en digital communication toolbox på orsted.com, fra udvikling til implementering. Toolboxen er en compliance guide som sikrer en optimal brug af Ørsteds nye Corporate Brand. Toolboxen indeholder brand guides, cases, links, lister og eksempler.

WEIRDWALKS BYVANDRINGER – Nyt website og optimeret branding. Resulterede i øget trafik og en fyldt ordrebog ganske kort tid efter launch.

DAN-FORM DENMARK – Designer møbler til et globalt marked. Rebrandede et ældre image til et nyt premium brandniveau – fra logo til digitalt & fysisk univers. 

REGION HOVEDSTADEN/ AKUTTELEFONEN 1813 – Fik meget høj kendskabsgrad på launchen af det nye produkt Akuttelefonen 1813/ Region Hovedstaden.

TOTEMPO – Udviklede og markedsførte unikt koncept i rednings- og autobranchen, der efter blot 2 år havde en kendskabsgrad på 80 %, samt 1 million kunder.

Sagt om mit arbejde

Kunder & referencer

  • Vi hyrede Kristina som fastlancer på ørsted.com over 18 måneder, frem til primo 2019. Hun var en vigtig spiller i udviklingen af vores digitale naveskifte fra Dong til Ørsted.
  • Kristina leverede digitale løsninger til web, branding og diverse brugerplatforme.
  • Vi har oplevet Kristina som kompetent, effektiv og ærlig.
  • Hun kører sine projekter fuldstændigt selvstændigt og er vellidt af kollegaer og samarbejdspartnere.
  • Kristina har i 2020 lavet min nye website www.weirdwalks.dk. Allerede inden selve arbejdsprocessen havde jeg et godt indtryk af, at her er tale om en fagkvinde, der ved, hvad hun taler om. Det indtryk levede Kristina også fuldt ud op til.
  • Vi fik kontant afregning: Fyldt ordrebog allerede kort tid efter vi launchede det nye website.
  • Kristina har ud over hendes mange gode ideer formået at skabe en fantastisk ny hjemmeside, som er nu er salgsorienteret, flottere og nemmere at navigere i.
  • Selve processen har været meget levende og givende takket være Kristinas store forståelse, særlige indspark og gode humør.
  • Kristina er en fighter, som ikke giver op, hvis der kommer bump i processen eller springer over, hvor gærdet er lavest. Jeg kan absolut anbefale Kristina.
  • Akuttelefonen 1813 vandt en "Advertising Effectiveness award". Kristina var en væsentlig årsag til at kampagnen blev en succes.
  • En ualmindelig effektiv projektleder, der bevarer det store overblik, samtidig med øjne på detaljen. Der er styr på det.
  • Lytter proaktivt og kan indgå nødvendige vanskelige kompromiser i et politisk miljø med mange faglige og administrative stakeholders.
  • Humor og overskud. En fornøjelse at samarbejde.
  • Sikker smag og viden om digital kommunikation
  • Kører en skarp metodik mod det færdige mål - svarer på relevante udfordringer og gør næste fase nemmere
  • Skarp og god lytter. Har gjort mig klogere på det digitale og hun kender midlerne og giver mig løsninger.
  • Har styr på hvad der er muligt og overspiller ikke sin autoritet.
  • Vi har oplevet en meget høj grad af faglighed og professionalisme, det gælder alt fra strategi, tekst og layout.
  • I vores samarbejde med Kristina , har vi først og fremmest følt os som ”nummer 1” kunde, vi har mødt forståelse, nærvær og service.
  • Vores effektive samarbejde blev krydret med hurtighed, begavelse og humor.