Kunder & referencer
Jeg har arbejdet med disse brands inden for områderne: Brandstrategi – Kommunikation -Web – Markedsføring – Konceptudvikling – Projektledelse – Salg
Eksempler på cases
DONG – Projektledelse på en koncentreret timeline af et transferwebsite, orsted.com, på 6 sprog til global rebrand launch. Gik on air i samme sekund som navnet ØRSTED blev afsløret i verdenspressen.
ØRSTED – Projektledede en digital communication toolbox på orsted.com, fra udvikling til implementering. Toolboxen er en compliance guide som sikrer en optimal brug af Ørsteds nye Corporate Brand. Toolboxen indeholder brand guides, cases, links, lister og eksempler.
DAN-FORM DENMARK – Designmøbler til et globalt marked. Rebrandede et ældre image til et nyt premium brandniveau – fra logo til digitalt & fysisk univers.
REGION HOVEDSTADEN/ AKUTTELEFONEN 1813 – Fik meget høj kendskabsgrad på launchen af det nye produkt Akuttelefonen 1813/ Region Hovedstaden.
TOTEMPO – Udviklede og markedsførte unikt koncept i rednings- og autobranchen, der efter blot 2 år havde en kendskabsgrad på 80 %.
Sagt om mit arbejde
Kunder & referencer
- Vi hyrede Kristina som fastlancer på ørsted.com over 18 måneder. Hun var en vigtig spiller i udviklingen af vores digitale naveskifte fra DONG til Ørsted.
- Kristina leverede digitale løsninger til web, branding og diverse brugerplatforme.
- Vi har oplevet Kristina som kompetent, effektiv og ærlig.
- Hun kører sine projekter fuldstændigt selvstændigt og er vellidt af kollegaer og samarbejdspartnere.
- Kristina var en væsentlig årsag til at lanceringen af den nye tjeneste Akuttelefonen 1813 blev en succes.
- En ualmindelig effektiv projektleder, der bevarer det store overblik, samtidig med øjne på detaljen. Der er styr på det.
- Lytter proaktivt og kan indgå nødvendige vanskelige kompromiser i et politisk miljø med mange faglige og administrative stakeholders.
- Humor og overskud. En fornøjelse at samarbejde.
- Lanceringen af Akuttelefonen 1813 vandt en "Advertising Effectiveness award".